Vrijwilligers gevraagd voor kindervakantieweek Slabroekweek in Uden

  • Slabroekweek

    De Slabroekweek is de kindervakantieweek van Uden. Van maandag 11 tot en met vrijdag 15 augustus zal het open terrein in de bossen van Uden een sportief tintje krijgen. Het thema is dit jaar ‘De Olympische Spelen’.

    Een week lang gaan kinderen van de basisschool sporten, en spelopdrachten doen. Met op woensdag onze inmiddels traditionele waterspelendag.

    Voor deze week zijn wij op zoek naar vrijwilligers die het leuk vinden om een of meerdere dagen een groep kinderen te begeleiden.

    Je kunt kiezen tussen spelencommissie 123, 45 of 678. Samen met anderen ga je dan een groep van ongeveer 20 kinderen begeleiden.

    Voor aanmelding ga naar: www.slabroekweek.nl. Of stuur een mail naar: info@slabroekweek.nl.

  • Demi scheffer

    Beste meneer/mevrouw,

    ik heb een opdracht van school dat ik een dag mee moet lopen met een vakantieweek,

    ik zou graag bij jullie willen mee lopen, en dan graag bij de kleuters..

    hoop snel wat te horen,

    met vriendelijke groet,

    Demi Scheffer

  • Wouter

    Huttenbouw is een geweldige kinderactiviteit waarbij kinderen hutten timmeren, zagen en schilderen. En dit gebeurt iedere zomer vakantie in meer dan 300 Nederlandse dorpen en steden!

     

    De kinderen klussen, werken samen en spelen buiten, heerlijk!… Alleen is het heel naar als kinderen in een spijker trappen en dat gebeurt helaas regelmatig. De verwonding door zo’n spijker kan zeer ernstig zijn… 

    Gelukkig zijn er veiligheidszooltjes voor gebruik in je eigen schoenen! Ze zijn gemaakt van zeer moeilijk doordringbaar materiaal vergelijkbaar met een kogelvrij vest. Kijk op www.VeiligeVoeten.nl voor meer informatie! Onze zooltjes beschermen goed tegen spijkers in je voet!

     

    Met vriendelijke groeten van Veilige Voeten, Wouter

    Beheerder hoorspel startpagina